• Gyvo atlikimo įrašai
  • Muzikos kūrinių aranžuotės
  • Būgnų įrašymas
  • Įrašų suvedimas
  • Muzikos kūrimas
  • Garso dizainas (audio masteringas)

Gyvo atlikimo įrašai

Garso įrašų studija „DoMinanta“ labiausiai pritaikyta gyvo atlikimo įrašams. O tai reiškia, kad jeigu jūs turite savo grupę, grojančią gyvai, tokiu sąstatu, kaip pavyzdžiui: būgnai, bosas, gitara, klavišiniai, vokalas, tai jūs labiausiai čia laukiami. Mes galime pažadėti, kad gyvo atlikimo įrašai puikiai pavyks. Pagrindinis tokios garso įrašymo technikos privalumas yra tas, kad muzikantai groja iš karto visi kartu. Jeigu jie gerai jaučia vienas kitą ir sugeba sukurti nepakartojamą kūrinio atmosferą, tai mums lieka tik ją užfiksuoti skirtinguose takeliuose (iki 16 vienu metu). Gyvo atlikimo įrašai – jūsų kelias į unikalumą.

Gyvo garso įrašai garso įrašų studijoje "Dominanta"

Gyvo garso įrašai garso įrašų studijoje “Dominanta” Vilniuje

Garso įrašų studija “DoMinanta” yra suprojektuota pagal žymaus britų garso dizainerio Philip Newell projektą. Studijos patalpos: studijinis kambarys, kontrolinis kambarys, poilsio kambarys. Studijinis kambarys užima apie 33 kvadratinius metrus. Jame yra sukurta neutrali akustinė aplinka, kuri gali būti visiškai negyva (dead) arba su gyva (live) zona. šiam tikslui pastatyta siena iš natūralaus akmens. Svarbiausia – kambaryje nėra žemų dažnių rezonansų, kadangi sienos sukonstruotos taip, kad žemų dažnių bangos jose “paskęsta” ir atgal į patalpą negrįžta. Sienos turi neparalelinę formą, kas leidžia visiškai atsikratyti rezonansų ir ant kitų dažnių. Norime pateikti jums pavyzdį, kaip mes įrašinėjame “gyvai” grojančią grupę:

Garso įrašų studijojos "Dominanta" Schema

Garso įrašų studijojos “Dominanta” Schema

Čia grupė iš penkių žmonių gali įsirašinėti “gyvai” išnaudojant charakterinius akustinius kambario ypatumus. Būgnus galima statyti į “gyvą” akustinę zoną, kuri suteiks jiems pilnavertį skambesį ir sukurs gerą atmosferą būgnininkui. Gitaros ir bosinės gitaros kombisistemos nukreiptos į garsą sugeriančias sienas, dėl to tai sumažina garso “nutekimus” į kitų instrumentų mikrofonus. Vokalistas, kuris yra kampe su “negyva” akustika, pasisukęs veidu į kitus muzikantus, o jo nukreiptas mikrofonas atsuktas į garsą sugeriančios sienos kampą.

žinoma, kad “gyva” (live) akustinę zoną galima panaudoti įvairiems akustiniams projektams įrašinėjant būgnus, perkusijas, akustines gitaras, styginius, saksofonus, fleitas ir t.t. Dėka originalių akustinių aplinkybių, mes gauname unikalų rezultatą.

 Daugiau gyvo garso įrašų